World and Life Events

in my point of view

Deghoyan oh deghoyan

Published by 5yS under on 11:29 AM
Di tgh2 musim durian ni, tibe2 dpt email bergambar from my sis, tnjuk pencapaian terbaru biotechnology dlm penghasilan baka durian yg berbuah lebat..namun bukan hanya berbuah lebat, tapi buahnya di bahagian pangkal akar pokok..Sebenanye, aku pena fkir nk hasilkn pokok durian cmtu dlu..tp tgk2 da ade org buat, siap berjaye lagi..haishh..curik idea aku ke?
Tp xpe..still so many things in this world yg ade peluang to be improved kn..lgpn xsemestinye perfect lg buah diorg tu..mesti buah tu xmanis sgt kn sbb kurang dpt cahaya matahari n buahnye lebat sgt..so, pembahagian nutrient kurang..so, mmg tunggu aku jgkla nk perfectkn buah ni..hahaha..you hope my dear, you hope~
Ok, let pictures do the talk..tgkla, memang menarek...
to all biotechnologists, spread up ur mind, godspeed actions, and dont limit your mind!! nothing is impossible, dare to dream~~







p/s: aku nk buat buah durian xde duri...tp da ade org buat jgk..xpe2, jom buat durian xde kulit plak..:P

1 comments:

cik dhiya said... @ August 1, 2010 at 4:47 PM

byk gile buah die!!! dah macam cempedak pon ade :p

Post a Comment

 
Today I shall be refined in my speech and will utter neither evil speech nor obscenity. Also, I shall not backbite.
Today I will be particular about my bodily cleanliness and appearance.
O' past that has departed away and is gone, I will not cry over you. You may not see me remembering you, not even for a moment, because u have travelled away never to return.
O' future, you are in the realm of the unseen, So i will not be obsessed by your dreams. I will not be preoccupied about what is to come because tomorrow is nothing and has not yet been created.